Veiklos ir iniciatyvos

Socialiai atsakingai vykdomas verslas – „Jonavos grūdų“ prioritetas. Mums atsakomybė – tai supratimas, kad teikdami kokybiškas paslaugas klientams, privalome atsižvelgti ne tik į verslo, bet ir į socialinius, aplinkosaugos aspektus.

Kviečiame susipažinti, kokių iniciatyvų ir žingsnių imamės aplinkosaugos ir socialinėje srityse:

Aplinkosaugos srityje:

  • Siekdami efektyvaus energijos vartojimo bei poveikio aplinkai mažinimo, įsidiegėme 400 000 kWh saulės elektrinę. Ji leis padengti apie 40–50 proc. Jonavos elevatoriui reikalingos energijos poreikio.
  • Bendrovės administracijos pastate įdiegėme LED apšvietimą
  • Siekdami mažinti dulkėtumą, susidarantį linijomis judant grūdams, pagerinti darbo sąlygas darbuotojams aruodiniuose grūdų sandėliuose ir mažinti oro taršą aplinkiniams gyventojams, atnaujiname oro filtrų sistemą.
  • Nuolat vykdome oro taršos monitoringą. Su tyrimų rezultatais galite susipažinti skiltyje „Oro taršos monitoringas“.
  • Visas veikloje susidarančias organines atliekas parduodame perdirbimui, kurio metu jos paverčiamos atsinaujinančia šilumos ir elektros energija bei trąšomis.
  • Bendrovei suteiktas ISCC EU sertifikatas pagal RED II direktyvą, kuria skatinamas energijos naudojimas iš atsinaujinančių šaltinių. Standartas kiekvienais metais peržiūrimas, standarto galiojimas pratęsiamas atlikus auditą.
  • Bendrovėje įdiegta Aplinkos apsaugos valdymo sistema ISO 14001:2015 padeda mažinti žaliavų bei gamtinių išteklių suvartojimą bei valdyti incidentų, kurių metu gali būti užteršta aplinka, riziką.

Socialinėje srityje:

  • Rūpinamės bendrovės darbuotojais, atsakingai žiūrime į jų saugą ir sveikatą, todėl esame įdiegę ISO 45001: 2018 Darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos sistemą, kuria kasdien vadovaujamės.
  • Visiems nuolatiniams darbuotojams suteikiame sveikatos draudimą ir draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
  • Siekiame nuolat gerinti darbo sąlygas darbuotojams. 2023 m. įgyvendinome buities, sanitarinių ir poilsio patalpų, skirtų elevatoriaus darbuotojams, renovaciją, kurios metu patalpas geriau pritaikėme darbuotojų poreikiams ir pagerinome jų estetinį vaizdą. Pastate atnaujinome sanitarinius mazgus, įrengėme patogius dušus, pakeitėme baldus ir papildėme buitinę techniką.
  • Sudarome sąlygas darbuotojams tobulėti ir kelti kvalifikaciją – dalyvauti vidiniuose ir išoriniuose kursuose, seminaruose, konferencijose ar parodose, tęsti studijas universitetuose.
  • Matuojame darbuotojų patirties ir įsitraukimo rodiklį (eNPS). 2023 m. rezultatas – 70 % darbuotojų teigia, kad yra patenkinti darbu „Jonavos grūduose“.
  • Skatiname neformalias veiklas: su kolegomis bendraujame ne tik darbe, bet ir kartu leidžiame laisvalaikį, organizuojame išvykas. Kalėdinį laikotarpį minime bendroje šventėje, skirtoje darbuotojams ir jų šeimoms.

Informacija apie suteiktą paramą:

  • AB „Jonavos grūdai“ 2018 m. skyrė 700 eurų paramą Jonavos visuomeninėms organizacijoms. Nuo 2019 m. bendrovė paramos nėra skyrusi.